czwartek, 31 grudnia 2015

nadzieja nie umiera...


Nauczyłam się, że cokolwiek by się nie działo, jak 
źle by się wydawało, że jest, życie idzie 
do przodu i jutro naprawdę będzie lepiej.
Nauczyłam się, że bardzo wiele możesz powiedzieć o 
człowieku poprzez sposób, w jaki radzi sobie w 
trzech sytuacjach: gdy pada deszcz, gdy zgubi mu się 
bagaż i gdy lampki choinkowe są totalnie poplątane.
Nauczyłam się, że bez względu na to, jaką masz 
relację ze swoimi rodzicami, będziesz za nimi 
tęsknić, gdy znikną z Twojego życia.
Nauczyłam się, że zarabiać na życie to nie to samo,co 
żyć.
Nauczyłam się, że życie czasem daje drugą szansę.
Nauczyłam się, że jeśli podejmuję decyzję z 
otwartym sercem, to zazwyczaj są one trafne.
Nauczyłam się, że nawet jeśli coś mnie boli, to ten 
ból nie jest mną.
Nauczyłam się, że każdego dnia powinieneś kogoś 
dotknąć. Ludziom potrzebny jest ciepły uścisk czy 
choćby przyjacielskie poklepanie po plecach.
Nauczyłam się, że wciąż jeszcze muszę się wiele 
nauczyć.
Nauczyłam się, że ludzie zapomną co powiedziałeś, 
co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną, jak się przy 
Tobie czuli.
[ Maya Angelou]

1 komentarz: